10 Mars 2011

Hej på er! ;)
Jag slutade skolan för ungefär en timme sedan. Jag kom hem och ringde till Anna, så hon kommer om en stund. Under tiden jag väntar ska jag plugga, plugga och plugga....blir aldrig slut på pluggandet och proven. Nästa vecka är det två prov, so och matte. Jag pluggar alltid bra innan prov och läxor, så det ska väl inte vara så svårt. En del kan vara lättare än andra och en del svårare, mindre eller mer, beror på. I kväll ska jag på "Television on ice" med Anna. Det är konståkningen som har detta, en Vårshow. Jag och Anna är inte med på den detta år helt enkelt. Vårshowen ska föreställa att isen där de åker kommer vara som en TV, där program och filmer visas och läktaren där vi folk sitter är TV-soffan. Ska bli första gången man själv får sitta och kolla på, har alltid varit där på isen, kommer vara lite tråkigt att inte vara där själv, faktiskt. Men jag beslutade mig för att inte vara med denna gång och då får jag skylla mig själv, när jag beslutade mig för det. Hoppas ajg är med nästa år istället. Nej....nu måste jag plugga, hörs senare eller ikväll är jag kommit hem, det håller på mellan kl. 18:30-20:00.
Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0