11 Mars 2011

Hejsan! :)
Jag slutade skolan för ungefär 3 timmars sedan. Då följde Karolina med mig hem, vi har pratat och kollat på Branäs hemsida. För imorgon ska jag, Isabelle, Karolina och ELin åka till Branäs, kommer åka skidor så klart. Det kommer bli jätteroligt och kommer komma massor med bilder, hoppas vi. Kamran kommer nog vara framme mer än vad vi åker skidor, hehe. Vi hoppas på att ingen gör sig illa eller att någon bryter benet, då blir det inte kul. Vi kommer åka med Karolinas pappa dit, vi kommer att åka kl. 7 imorgon bitti! Gud, jag kommer vara jätte trött, men tar med kudde i bilden så kan jag sova, det tar mer än två timmar att åka dit. Åh, vad roligt det ska bli. Nu ska jag och Karolina spela på min gitarr. Ha en bra fredagkväll alla!
Kram från mig och Karolina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0