15 Mars 2011

Hej! :)
Sent inlägg för har inte haft tillgång till datorn förens nu, för jag har varit med kompisar. När jag slutade skolan kl. 12:10 så åkte jag och Karolina hem till Karolina. Vi satte oss i Karolinas säng och dunka melodifestivals skivan. Efter en stund kom Johanna, roligt. För var längesedan vi var och hon är en jättegullig tjej! Vi spelade Wii och pratade. Sedan skulle Johanna och Karolina på träning, så jag åkte med en stund till hallen. Sen cyklade jag hem och ja...nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Föresten så hade vi so prov idag, det gick bra. Nu är nästa prov på torsdag, så det är bara att plugga, fast kan nästan allt det vi ska kunna. Nu vet jag vad jag ska göra...städa mitt rum, haha! Ha en bra kväll.
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0