4 Mars 2011

Godmorgon!

Nu har jag gjort mig färdig, matsäcken klar, bilen är packad och snart bär det av till Ski Sunne, jippie! :D Kommer åka hela dagen, ska nog köpa ett dagkort istället för 4 timmars. För igår kunde vi bara åka till kl; 15.40, vi trodde det stängde 4. Så vi gick och fikade, så när vi satt där blev klockan 4 och liftarna var fortfarande igång, så vi frågade och de sa att det var uppet till halv 5. Jag ville åka mer, men kunde ju inte för tiden var ju slut på kortet. Idag blir det ännu mer åk. Ska ta fler bilder jag kan lägga in sedan. Nu ska jag gå och sätta på mig ytterkläderna, för bilen åker snart. Ha en bra dag, så hörs vi mer när jag kommer hem.

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0