9 Mars 2011

Hejsan! :)
Kommer ett sent inlägg, bättre sent än aldrig. Idag var jag i skolan, från 10 till 2. När vi slutade tog jag och Elin en prommenad hem till henne i snöstormen. Vi åt och pratade, sedan blev vi skjutsade till skolan, för var Öppet hus, var 5 till 7. Vi fick gå vid halv sju, så vi gjorde det. När jag kom hem åt jag toast, sedan satte jag mig vid datorn och här sitter jag fortfarande, haha! Jag chattar med Anna på Facebook och lär mig spela gitarr. jag vill spela gitarr, men kan lite, men när jag lär mig noterna och namnen så glömmer jag det sen direkt. Fast nu ska detta gå, det måste det, får se hur det går. Ha en trevlig kväll.
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0